tisdag, augusti 11

Oj detta land!

Jag måste bara få skriva ut min frustration. Jag bryr mig inte ett dugg om vilket bolag som gett pengar till vilket parti och jag vill inte se det som en ny stor nyhet varje dag att ett nytt bolag gett pengar åt nån. Och vem är egentligen förvånad att sampo gett pengar åt samlingspartiet? Om det gett åt vänsterförbundet sku det vara en nyhet. Bra med öppenhet och transparens, ja, men vem i dethär landet har pengar om inte företagen, så låt det bara gå. Ingen bryr sig mera. Så är det.

Annars är också all ingo man får ur vanliga tidningar och tv nyheter helt lame, inget som på riktigt ahr någon skillnad. Jaa, Madonna köpte finska shorts. Big deal!

1 kommentar:

Jill sa...

Så sant, så sant. Läser HBL på nätet och blir ofta störd på totalt idiotiska "nyheter". Alla respekterade dagstidningar blir mer och mer som kvällstidningar. Suck.