måndag, november 28

Ja eller nej

Jag har så svårt att bestämma mig. Skall jag fara på bloggprisgalan i år eller inte?

Micke är ledig både den 5 och 6 så det sku gå. Jag kan helt bra köra av och an. Det sku säkert vara roligt men jag är ändå lite orolig för att känna mig obekväm och utanför och sen bara vara ensam. För jag vet ju andra men ingen mig. Det är ju det konstiga liksom. Så jag vet inte.

Så jag funderar inte på det. Kanske man inte kan köpa biljetter mera eller att de är slut. Jag vet inte ens tiden. Eller stället.

Och sen har ju Micke inte ännu inte varit med båda barnen under kvällsnattningen... Och så var det kläderna. Min mage är för hängig och stor och jag behöver nya tossor för att börja träna.

Jag är nog lite virrig just nu. Hektisk dag. Dagen börja 6 och på förmiddagen hade vi besök av bästa Lee, Dagny och Kristian, sen körde jag till Nordsjö hamn, var på Nurminen Logistics, såg ut över Nordsjö hamn, var till Ikea och Ikeas lager efter reservbit och sen var jag hemma 7.

3 kommentarer:

Linn Jung sa...

Ja eller nej? JA SÅKLART! :)

Eva sa...

JOO!

Michaela sa...

Oj, oj. Mitt svar är nog ännu också vet inte.