torsdag, november 10

Plus, minus, minus, minus

Plus:
-Badrummet är klart. Tak, golv, väggar, krokar, duschvägg. Bara elekrikern ska ännu installera golvvärmen, men det räknas inte.

Minus:
-Jag och barnen är flunssiga. Arthur har tittat på tv hela eftermiddagen, Sander har klättrat upp och stå mot allt (precis allt, precis hela tiden) och jag har varit trött.
-Var så trött att jag inte ens noterat att hela bilens framruta spruckit upp när jag var till skolan imorse.
-3 kvällen i rad som Micke jobbar. Och imorgon har han ännu natt. Kvällarna är nog ändå tyngst.
-Första dagen med minusgrader gick dragkjedjan på Arthurs vinterhalare sönder. Utmärkt. Han har nog ändå använt den tidigare men just idag for den.

2 kommentarer:

Hanna - RamSamSaa sa...

Vill se bilder på badrummet!!
Vi saknar er, när vi skal gå till familjecafe säger Elias 'Aattu'. Jag har försökt förklara att Arthur har flyttat och inte mera är på familjecafe. Så nu när vi ska gå dit säger han 'Aattu nää'
:)

Michaela sa...

Oj sötis! Vi måste försöka träffas nåt tag. Men lite senare, just nu är det ännu mycket skola och sånt.

Och bilder kommer nog=)