söndag, november 13

Denna farsdagen.

Såhär fira vi ifjol och året före det såhär.

Idag hade vi till och med paket, ett från var och en (2 t-skjortor och ett par boxers). Och sen stekte vi plättar. Så vi blir bättre på det hela tiden. Micke jobbar 14-22. Och idag har jag haft mycket roligt med vår urusla kamera (nå jag sku ju också kunna redigera dem men det orkar jag ej).



Hela familjen på morgonpromenad med hunden. Jag ser munter ut!


Arthur håller förstås kopplet
In Ojamo, Lojo.

Vi gick till stranden. Till "vår" strand.
Resten av dagen har vi läst om fordon. Och städa. På eftermiddagen fällde Arthur igen mjölkglaset från bordet, och Sander hällde igen ut Jigis vatt. Sen hällde också Arthur ut ett myslipaket. Sen baka vi semlor, var ut med Jigi och på kvällen kom mamma och ta hem hunden.


Och eftersom jag ännu är så förundrad över Sanders utveckling har jag försökt filma det idag. För att förstå hur galet det är. Men sen fick jag istället en lång snutt över mina hyper crazy kids. De är roliga. Och Sander är idag 6 månader och 1 vecka. Arthur är 2 år och 1 månad och väldigt busig och uppfinningsrik. Och Sander faller inte på slutet, det var bara mamma som knacka på så vi for och öppna.

Inga kommentarer: