söndag, november 8

Mickes första farsdag


Eftersom jag inte varit nånstans var man köpa något fint och dessutom är jag rätt fattig så fick Micke bacon till farsdagen. Jag till och med stekte dem.
Arthur hjälper till.
Sen baka jag också en kaka. Två shokobotten och grädde och jordgubbar emellan. På eftermiddagen var Mickes föräldrar också här, de hämta maten och vi laga den och sen åt alla av den. Vi har hängt upp en rosa tvätthandske ovanför Arthurs skötplats och han älskar den. Speciellt roligt är det om man rör på den, då ler han så. Det behövs inte en massa dyra leksaker! Han har börjat le så mycket, det är så sött.
Han är iklädd en bumgenius blöja och de är faktiskt helt jättetoppen, de är förstås lite stora, men sitter ändå jättebra och håller torrt. Eftersom jag köpte av alla färger är han alltid emellanåt iklädd rosa blöja, men det stör inte honom, han verkar ju gilla färgen!
Använder dagtid när vi är hemma tygblöjor men nattens blöja är engångs. Vi har endast 8 bumgenius så använder på kvällen också moderskapsförpackningens imse vimse och de är inte alls roliga.

Nu ska jag titta på en video från vårt bröllop som vi fick idag, den är så bra och vårt bröllop var så perfekt.

Inga kommentarer: