söndag, november 1

Murres brors fest

Gårdagens fest var nog helt jättelyckad, iaf så länge vi var där. Vilket i och för sig inte var så länge... Ungen verkar inte ha fått några värre traumor (suprise!) och jag är mycket lugnare. Ja, och fotona: Min lilla fina familj. Eftersom jag är jättedålig på att göra något med håret fixade jag det genom att köpa ett diadem med rosett och så satt jag det bara på. På mig hade jag en 25 euors H&M klänning som gick fast med knappar på framsidan så att man inte behövde dra bort hela klänningen för att amma. Hittade inget annat.
I sjalen sov lillkillen i nästan två timmar och mina händer var fria och ingen vagn/bilstol/bärkasse tog utrymme. Dessutom kunde inte alla gå och röra på honom på det sättet. Sjalen var dock lite sned men fungerade gjorde den ändå.
Jag och Arthur med min kusin Wiktor när vi äter förrättstallrik. Som tur köpte vi svart sjal och inte beige blå.

Inga kommentarer: