måndag, november 30

Mitt sätt

Eftersom jag är en så liten flicka fick jag en shokladkalender av mamma till lillajul, men denhär gången tänker jag inte äta den som man borde. Nej, jag är radikal och börja ren idag, den sista november, med att öppna lucka 24. På det viset kommer jag att räkna ner dagar till jul och äter således lucka nummer 1 dagen före julafton... Kommer att vara svårt att hålla sig till bara en per dag, de är ju så små och det är ju faktiskt shoklad.

Många tycker att de efter graviditeten är mycket mindre hungriga och tom kan glömma äta. Så är inte fallet för mig. Jag är konstant hungrig, kan äta hur mycket som helst utan att bli äckligt mätt och helst feta saker som shoko eller grejer med ost. Resultat är då att jag har lika stor mage nu som när jag var gravid, men så länge jag ammar ska jag inte banta så det får bli sommarens problem.

Inga kommentarer: