lördag, oktober 31

Kort fest

Känner mig som en hemsk, hemsk mamma. Varför utsätter jag min son för så grymma grejer som en 50 års fest, borde jag inte veta bättre?

Vi har just kommit hem, vi starta hem efter huvudrätten, före alla program på grund av att ungen hade gett från sig 3 megaspyor (helt säkert flera deciliter...). Böt kläder två gånger och sen åkte han hem i våta kläder. Jag är grym.

Han sov så sött i sjalen sen vakna han och vi gick och äta i ett annat rum. Han tömde båda brösten ochbara skrek och ville ha mera. Tänkte att jag var stressad och han inte fick tillräckligt med mat så vi gav ersättning så att han sku bli mätt och lugn (tänkte att det kunde gå så, så tog med). Han drack massor. Senare kom ju allt upp och kan nog säga att det måst ha funnits tillräcklig i börsten. Det vara säkert bara för mycket ljud för honom i och med 130 gäster och massa snapsvisor så han ville tröstäta och resultatet var spyor och en mamma med hemskt dåligt samvete som dragit den 5 veckors gamla ungen på fest. Genast när jag fick Micke med så rusa vi bara iväg, jag som en skyddande hönsmamma som ville skydda sonen från allt det grymma så snabbt som möjligt.

Foton kommer senare.

Inga kommentarer: