måndag, oktober 12

Day 18

Dagarna bara går. Sitter för det mesta i soffan här hemma, antingen med någon (jaa, vem månne?!) som suger på bröstet eller sover i famnen. Har märkt att mina diskussionskunskaper är rostiga, det enda jag kan prata om är babyn och att förklara eller berätta nåt går inte alls för är helt i andra världar. Misstänker att det är tröttheten som påverkar. Men oj vad härligt det är när Arhtur sovit för sig själv eller med Micke och han vaknar och är lite trött och så otroligt söt. Värt allt besvär.

Ett familjefoto från lördan. Jigi förstår inte sig på att posera... Arthur fick en härlig Dinglisar hare som spelar musik när man drar den i svansen av min moster. Helt härlig! Jag fick krämer, en mascara och Dior läppglans. Så toppen. Arhtur fick också en sovtrasa som är formad som en nalle som är så mjuk, så mjuk av Jari och Dannu. Människor är så snälla!

Idag har vi slagit fast datum för dop, den 14.11, så nu funderar jag om jag borde göra kort för det, eller köpa kort eller bara skicka meddelanden. Hhhmmm.
De blivande gudföräldrarna. Jari är Mickes kompis sen länge tillbaka och Dannu är en bra typ.

2 kommentarer:

Tove sa...

About dopet, jag pynja själv ihop inbjudningskort :) Ljusröda med sidenband och greijs. Gästerna uppskattade verkligen de självgjorda inbjudningarna! Prickn på i:et var de frimärken med prinsessan själv på, både på inbjudningarna och tack korten :)Frimäskena är dessutom sparade i hennes 'boken om mej själv', de blir ett fint minne från baby tiden :)

Michaela sa...

Oj vad duktig du var! Har nog nu bestämt mig för att göra kort, men måst se hur myckt jag tid jag orkar sätta på det