lördag, oktober 17

Snart ska här tränas

Igår när jag i min ensamhet satt i soffan och maratonamma från 6-7 tiden till 11 (tack till högre makter för bröstgummi!) så hitta jag på huuto.net en fin lekmatta åt Arhtur. Och så köpte jag den. Så snart får vi på posten en såhär fin grej:


Den kosta 21,50 och med transport blev det 30 euro, men en ny är omkring 80-90 (tror jag) så helt bra. Jag tror Arthur kommer att älska den, han tittar så på alla grejer med sina härliga stora ögon. Så sött!

Jag var ensam igårkväll, jaa Jigi var ju här för mamma är på företagardagar i stan, men Micke var hos Jari och spela på sin nya leksak. Han köpte igår en xbox, nåt som jag var, och ännu är, väldigt emot. Vi hade en ganska skit dag igår för jag sa att det är waste of money att köpa den, och så for hans fiilis att köpa den , och så köpte han den inte, men sen for han och köpa den osv. Massa rådd och jag försökte bara hålla mig lugn fast han var allt annat än lugn. Jag giller absolut inte den, nu kan jag inte se på tv. Men..

Inga kommentarer: