onsdag, oktober 7

Sömn, vad är det?

Jag är faktiskt nöjd med vår svindyra sjal. Efter att Arthur ha legat 2 timmar vid bröstet och ännu ville mer satt jag snabbt på sjalen och in med ungen och nu är det lugn och ro. Nu om man ännu sku kunna sova med den på sku allt vara toppen för jag är helt döslut! På två nätter har vi inte fått honom och somna före 1-tiden och sen har han vaknat hela tiden. Försöker ju sova när han gör det, men det är inte så enkelt, speciellt inte om han sover i sjalen. Vill sova...

Idag åka jag också första gången tåg och buss ensam med honom. Lite mera spänning blev det av att det ösösregna och var allmänt höstigt. Blä. Jag var till babygruppen, men lite tråkigt eftersom jag var den enda där. Hade en privat presentation av tygblöjor och bärsjalar. Sen var min storebror på besök och Arthur fick träffa sina flick-kusiner. Jaa. Vill sova.

Inga kommentarer: