fredag, oktober 2

Tummen i munnen


Så liten och söt när somnar i famnen efter att ha ätit.

Igår slank den egna tummen för första gången i munnen. Det betyder väl att det är okej att börja använda tutt? (fast vi ju inte sku...). Så på natten efter att jag är säker på att ungen är mätt så har jag gett tutten och på det viset har han sen somnat tätt intill mig och sovit omkring 2 timmar. Yei! Nu gav pappa också tutten på moron och båda två sover så sött. Hoppas nu bara att han ännu fattar att gapa stort när jag ammar och inte terroriserar bara min bröstvårta.

Igår hann också smurfens morbror komma på besök med flickvännen Ninnu. Förstås blev han genast hungrig och ville inte vara i nån annans famn. Han har by the way helt megafötter (nå mamma har ju storlek 41 och pappa 48) och fötterna i dräkten han har på sig är för små. Men det är också en av de få plagg i storlek 50 som vi har.

Denhär härliga dräkten fick han av dem. Vår superbaby!

Nu duchen!

Inga kommentarer: