måndag, oktober 19

Lite yrande

Idag gick vi in på rådgivningen lite före 1 och jag vägde mig och så. Just när jag ska klä av ungen kommer tanten ut och frågar shockerat om vi har tid idag. Det visade sig sen att vi har tid imoron först. Vårt klåp, jag kom fel ihåg å micke fatta int att det var måndag idag. Så imorgon igen.

Jag vägde 4 kg mera än i början av graviditeten, men med tanke på att jag gick ner 3 kg sen så har jag ännu 7 kg kvar till bra vikt. Men det får vänta. Nu ammar jag.

Ja, så när rådgivningen inte blev av for vi till stan, Arthur var första gången på kina buffe restaurang besök (vakna förstås och sku äta just när jag sökt min mat!) och vi köpte printer för presentkort vi fick till bröllopet från stockman, den gamla sluta fungera, plus att vi fixa lite andra grejs...
Arthur börjar var stor... Hans tillfälliga gym, han hålls nöjd där cirka 20 minuter, sen vill han äta..
Han börjar ha jättestark nacke ren, men trivs bara ca 5 minuter på mage.

Inga kommentarer: