söndag, oktober 25

Foton

På fredagen så var Arthur jättefin i sin blåa dräkt som han fick som gåva av de blivande gudföräldrarna.
När vi kom till Mamma Rosa sov han så söt i vagnens påse. Som tur hade vi reserverat bord för 6, och det var också soffplats.
I något skede vakna han och fick mat, sen somna han nöjt om och sov i min famn (som man kan se bakom min tallrik) en stund till. Maten var jättegod!
Här vilar han i mammas vattensäng, han sov med henne i den fre-lö natten, jag var lite panikerande när jag hörde eftersom det ju inte är bra alls att sova tillsammans med beibin i vattensäng. Jigi e både svartsjuk och nyfiken på beibin och hon sku så villa pussa honom i ansiktet.
Min uppgift=att mata. Det är Jigis soffa vi sitter i så Jigi ville också vara med och mata, och förstås måste man paja henne.
Murre klär på Smurre. Mamma har på sitt nya halsband som hon fick som födelsedagspresent av oss och min bror med sambo.
Här är Arthur så nöjd fast han ser lite bestämd ut. Han har börjat beibiprata. Så sött!

Inga kommentarer: