söndag, november 13

Salamandern natt och storlek

Inatt hände det mest överraskande nånsin. Nåt som säkert aldrig händer igen men som jag kan drömma om. Klockan 5 förde Sander för första gången ljud från egen säng. Klockan 5! (Han äter vanligen 1-2 tiden första gången och andra före 5)

Sen drack han 80 ml å somna om. Kanske han nångång ska sluta äta på natten.

Annars ännu om min Sander som jag glömt och dokumentera (för jag kanske tappar rådgivnignskorten ju). På 6 månaders rådgivningen var han 9,1 kg och 73 cm lång! Han är ju helt megalång! Både längre och tyngre än Arthur. Snart ser man väl inte skillnad på vem som är äldre mera.

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej Michaela, ville bara påpeka att dina fina söner har samma födelsedagar som min bror och min pappa :)

Skön farsdag!

Michaela sa...

Oj. Hoppas de är trevliga typer =)

Vet du jag slipper inte in på din blogg, nåt fel med länken.

Mimmi sa...

Äsch då jag ska försöka skicka en ny inbjudan...

Michaela sa...

Den säger baranot found, error 404. Också med nya länken

Mimmi sa...

Har du provat att bara skriva in min adress troublemimi.blogspot.com och logga in med ditt gmailpasswd? Åtminstone finns du på min läsarlista :) Jag vet inte varför det inte funkar, du är inte den enda har jag fått lära mig på kort tid nu.