onsdag, november 2

Träningsstart

Idag har jag varit på länk. I 12 minuter jogga jag, sen var jag helt död. Det är andra gången sen Sander föddes (var en gång på sommaren på också en 12 minuters länk och det är ett av min bästa sommarminnen (det bästa minnet var att hela sommaren på landet sova mellan mina två söta barn).

Mellan Arthur och Sander jogga jag kanske 5 gånger, men det var så het sommar 2010. Före jag blev gravid med Arthur var joggning och olika musikjomppor (aerobic) mina träningssätt och jag tycker faktiskt om det. Så nu ska jag komma igång igen. Kommer att orka så mycket bättre.Sku bara kanske behöva nya tossor, de andra är från typ 2007.

Och sen ska jag sluta äta chokladkex, idag har jag ätit nästan ett paket efter att jag blev helt galen på herr Arthur (och det var ju mest mitt fel, hur kunde jag nu tro att han sku somna i den andra vagnen, som rulla, och sen ännutill när dendär jäkla traktorn var där. Och hur länge borde vi tittat på den, 1 timme?! ).

Inga kommentarer: