lördag, juni 5

Flugman

Vi lever ännu här i skogen och idag har vi gjort en massa skoj.
Busat i mammas famn i en söt ljusröd fleecehalare. Han ser så ut som en söt hare.
Vaknat 10 före 7, utan mat på natten och sen sovit 3 tupplurer. En ute.
Lekt inne på golvet.
Grillat korv och bröd med en landeklädd jag.
Sen var vi på min kusins studentfest och Arthur hade fluga. Först var han ju jätteblyg och ingen fick ens se på honom utan att han blev lessen men efter en stund var allt bra så länge mamma var nära. Sån är han, hör till hans temperament. Värmer lite långsamt. Min gullunge.

Sen har jag också klippt gräsmatta idag, diskat (jobbit när det görs med sjövatten), tvättat mig (!) och sen har vi fått sällskap av min mamma och Jigi för inatt.

Det var den dagen. Nu dricker vi skumpa och jag somnar snart.

Inga kommentarer: