måndag, juni 21

Resevagn

Idag var vi till två olika barnbutiker för att se på resevagnar åt Arthur. Vår nuvarnade är rätt stor, tung och klumpig att transportera till och från stugan varje gång och mycket utrymme tar den också. I tankarna var en gesslein swift, den går ihop rätt fint och barnet kan ligga i den. Har ännu inte sett just det märkets modell men konstatera att en sån typ inte är för oss. Gillar inte det att det inte finns någon hård båge där framme och sen stör det också att benen alltid måste hänga.

Såhär ser alltså en swift ut, en av de finare paraplyvagnar

Men sen hitta jag nåt intressant, en gesslein buggy f4. Helt som en vanlig vagn, men som man får i litet utrymme och väger mindre. Så nu ska vi fara och kolla på en sån, vågar inte beställa utan att ha sett. Annar sku vi ju nu haft en sån vagn jag säkert inte sku gilla.

Såhär ser den ut, går också att vända mot föraren, och sen får man den jättesmått och dessutom in i en påse så då är den toppen på flyg.

2 kommentarer:

Kakkakaffe-Eva sa...

Vart försvann min förra kommentar nu då?!

Jag måste också spana in den där. Fast till de nya swiftmodellerna finns det byglar.

Är du helt säker på att man kan svänga den där? Den verkar ju jättebra! Finns de någonstans att titta på i Hesa? I såfall får du rapportera.

Michaela sa...

Den finns i vaunu-aitta och vi ska nu och kolla in den. Är inte 100% säker att den kan svängas, men såg det på en bild med en koppa och med påhittad tyska-förståelse så stod det så. Men ja, jag ska rapportera.

Och bra att veta att det finns byglar.