tisdag, maj 24

Beslutet

Äntligen har vi gjort ett beslut gällande Stockholm. Vi gör bara en dagen i Stockholm kryssning, men vi gör iaf det. Det föll slutligen på priset. Om vi sku ha gjort en hotellnatt i Stockholm sku vi sen inte haft råd att äta gott och kanske shoppa nåt. Och nu blir det ju lättare när grejer kan förvaras i hytten. Så på söndag far vi. Och jag väntar så. Hoppas bara att Sander somnar före 12 och inte skiter en miljon gånger på natten (har bytit 3 skitblöjor inatt!) och att han inte väcker Arthur. Men det ska bli roligt, en resa främst på Arthurs vilkor. Om vädret är fint far vi till Skansen, annars blir det säkert en tur till centrum, sku gärna köpa lite böcker och sen gå i åhlens barnavdelning. Åt mig ska jag inte köpa nåt, jag är ännu stor. Har 3 kg kvar sen graviditetens början och tror att det först försvinner när jag slutar amma.

Inga kommentarer: