tisdag, maj 3

Inbilllaren 2

Kanske nåt är pågång och kanske det blir baby imorgon. Sådär med 10-15 minuters mellanrum kommer det en sammandragning/värk som gör att det känns som att ryggen nästan går av. Under värken är jag helt säkert att det nog är en värk, men sen efteråt tror jag att jag nog bara inbillar mig.

Det fundera Micke också på, han fråga om jag så starkt önskar att jag hade ont att jag därför hade ont, nåt om psykonågo och människor som får sin hud att blöda. Inte riktigt rätt drag av honom. Men han och Arthur är på familjecentret och leker och jag gick en promenad för att shoppa lite kläder åt Arthur. Nu chillar jag i soffan med vetedyna.

3 kommentarer:

Pia sa...

Snart kommer nog bebben :) Lycka till!!

Hanna - RamSamSaa sa...

Spännande!!
Såg M&A på familjecentret i da..
Far i väg i tid till bb, fast du sku bli hem skickad så kan de kolla om förlossningen har börjat.
Jag hade också "kanske" sammandragningar ända tills jag måste knysta och du vet hur det gick sen :) Det blev aldrig täta och smärtsamma sammandragningar.

Josefin sa...

Håller tummarna att ni får bebisen snart:) Lycka till!