söndag, maj 15

Hade rätt

Vad bra jag var på att förutspå Finlands placering i eurovisionen! Tror det sku ha gått lite bättre om han sku ha varit efter några snabba bang, bang låtar, men som första låt var den för lugn.

Men jag missa ändå största delen av eurovisionen, gick och sova med Sander efter Sverige för ögona hölls inte öppna mera. Och helt bra att jag gick eftersom hela familjen var vakna och skrek halv 3 på natten. Ena sku ha mat, andra sku ha mamma (och absolut inte pappa), sen sket ena och alla måste upp för andra kunde inte bli med mamma i sovrummet och jaa... Kaos!

Och med mina förutspå talanger kan jag ännu konstatera att Finland idag förlorar mot Sverige. Så är det bara.

2 kommentarer:

Lee sa...

Tur så hade du fel! :)

Michaela sa...

Jag hade faktiskt redit fel. Jag var så säker på det att jag sku ha kunna slå 100 euro vad om det, tur så gjorde jag inte det!