onsdag, maj 25

Mamma!



Jag med en liten nakenfis som söker bröst.


Arthur har helt på eget initiativ läst bok för Sander, han är inte så intresserad.

Jag tror att Arthur säger mamma och det låter nog så fint. Men jag har svårt att tro det, är så van att han inte säger nåt och har inte ens förväntat mig att han nånsin kommer att säga nåt.

Men imorse så hörde jag nån ropa mamma, helt klart och tydligt, och då stod Arthur med rumpan i vädret och jag sku torka. Efteråt har det också kommit helt klart och tydligt och riktat mot mig. Så kanske det är på riktigt denna gång. Det sku nog vara så fint det.

2 kommentarer:

Nonnu Neuloja sa...

Väntar också på ordet äiti. Erik säger någ mamma också, men sällan betyder det faktist mamma :)

Michaela sa...

Han har inte upprepat det idag så kanske jag bara inbilla mig. Men snart borde han väl säga nåt, vissa i hans ålder sa ren första ordet för ett år sedan.