onsdag, maj 11

Hjärtskärande 2

Fortsättningen på nattningsdramat fortsätter:

Arthur bara grät så när Sander släppte bröstet lämna jag honom i vardagsrummet och gick in till Arthur och tog över. Arthur lugna sig sen efter en stund och börja förbereda sig för sömn. Då börja Sander skrika efter bröst och jag hörde att tutten verkligen inte dög (det här var typ 10 minuter efter att han själv släppt bröstet).

Så fick ropa att Micke ska hämta dit Sander så att han sku få bröst. Arthur tyckte det var roligt att Sander kom dit och börja paja honom. Sander blev nöjd med bröstet, Arthur höll mig i håret och jag hade obekvämt som fan (hatar att amma liggande, får inget bra grepp åt ungen och måste hålla bort bröstet så att han får luft och så gör det ont och...). Just när Arthur sku somna så konstatera Sander att det bröstet var skit och så blev det vändning som drog ut på Arthurs somnande ännu en 10 minuter. Men han somna och allt sluta bra (förutom för mina stackars bröst).

Och jaa, fasar för när Micke har sin första kvällstur den 5.6. Hur ska jag sen kunna hålla två nöjda samtidigt vid nattning.

Inga kommentarer: