fredag, oktober 28

Bilder från vårt härliga kaos

Jag är nog störtnöjd med vårt hem. Lite råddigt är här ju nog (jag var i stan hela dagen i går, kom hem 7 på kvällen och for igen 7 idagmorse och ensam får man inte så värst mycket gjort) men det kommer att bli så bra. Sen nångång när det blir klart då. Men snart får vi matbord och igår köpte jag tv-hylla och idag beställde jag lite barnrumsgrejs. Bara soffan som fattas och en list ovanför vår nya klädhylla. Fick till och med idag beställd duschdörr. Det har varit så svårt att hitta nån som finns i lager. Men i Ekenäs VVS fick jag helt toppen service och nästa vecka har vi vår duschdörr med. Hitta denhär i Ikea igår och tänkte den till lekrummet, men blev så kär i den så den får komma till vardagsrummet. Jag gillar den helt otroligt massor.
Sovrummet. Lite packat, men vi ryms alla helt bra. Och så sov vi ju förstås alla i vår säng från sådär 2 framåt. Och det ryms vi också. Och alla kan sova.
Det bästa. Öppet kök. Det mesta upplockat.
Lekhörnan. Arthur vill inte vakna, tog in honom men nej, han ska bara sova. Så jag kan blogga då.
Och badrummet är långt ifrån färdigt. Men nu blir det väl det nångång. Fint kommer det nog ändå att bli.

6 kommentarer:

Sara sa...

Ser jättefint ut!

Lee sa...

Jag älskar oxå uggla tavalan! Och ert kök förstås! Måst komma o hälsa på er snart!

malin sa...

Grattis att ni äntligen fått flytta in i ert egna hem. Ser jätte fint ut. Och verkligen fin tavla! Söta Arthur sover och sover! :)

Michaela sa...

Tackar, tackar! Och Lee du ska så komma och hälsa på.

Och Arthur ja, han bara sover och sover på dagen. På kvällen kan han sen inte somna. Igår somna han halv 11. Jag var jätteglad då.

sus sa...

Fint! Och den tavlan vill jag också ha!

Michaela sa...

Sus: 9,90 från Ikea =)