lördag, oktober 29

Positvit med

Och om jag ännu sku orka vara lite positiv så kan jag dokumentera att idag har vi fått både tvättmaskin och diskmaskin igång. Jag har också tagit en dusch i vårt badrum och konstaterat att jag valt en bra dusch. Badrummet har också blivit uppstädat. Sen har vi också köpt en soffa som vi får hem imorgon. Och så har Micke gett över nycklarna för helsingfors lägenheten till nästa hyresgäster så nu är den borta ur tankarna, allt flyttat och allt städat. Sen tala jag också med en mamma i parken och församlingen här i ojamo har nån öppen verksamhet några dagar i veckan. Jättebra det med.

Och nu i säng. Hoppas så på en bättre natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen :)

Michaela sa...

Jaa! Och nu antar ajg att du hänvisa till att vi gett nycklarna. Fast det kan ju vara vad som helst. Och det är nog äntigen. Dethär projketet har hållit på alltför länge. I nåt skede fundera vi om vi ännu sku ha bott november i stan, men att betala 800 euro i överlopps var onödigt resonera vi (så nu köpte vi soffa för det i stället, smart!)