söndag, oktober 2

Mitt veckoslut

Fre-lö jobba Micke natt, så igår sov han till 3. Jag var med barnen till en ny park på förmiddagen och skrev skolarbeten när de vila. När Micke vakna ville han och klippa håret och köpa byxor så vi alla for in till stan för att handla. Blev lite kinamatsätning också.Hem kom vi klockan 6 och från det till halv 10 skrev jag på uppgifter. Mata och natta det minsta barnet däremellan också.

Idag steg jag upp med Sander kvart före 7 och hade en lugn morgon eftersom Arthur först vakna efter 8 och Sander somna om 8. Jaga upp Micke också så han tog Arthur hela morgonen. Jag börja skriva efter 8. Micke gick till parken nåt tag och jag hjälpte laga barnen i skick och sen skrev jag igen. Just före de kom in efter 11 blev jag klar med det som var planen för idag. Sen blev det lunch och efter det städa jag undan medan Micke busa med barnen och sen for han på jobb. Nu njuter jag av lugnet med två sovande barn. Borde nu bara tömma diskaskin, laga fisksoppa, hänga upp tvätt, koka äppelpure. Och hitta på nåt program för eftermiddagen.

Det var det veckoslutet.

Inga kommentarer: