tisdag, oktober 11

Inget tittande

Jag tror jag kommit på problemet med Sanders nattsömn. Han är lite snuvig, men bara på natten. På dagen är han så sjukt nöjg. Själv känner jag början till en halsont, och mina flunssor börjar alltid med halsont, men nu är det bara så att det inte finns tid att bli sjuk. Så bort med flunssan.

Om två veckor flyttar vi.

Idag hade jag och Micke tänkt se en serie tillsammans. Har inte gjort det en enda gång sen Sander föddes (och ja, han är ju snart 5½ månad). Och att titta serier har alltid varit vår gemensamma hobby. Före Arthur titta vi massor och före Sander oftast en serie per kväll. Och nu, inte en enda gång. Men det ser dåligt ut. Arthur vill inte somna. Han sku bara ha mamma och natta och sen väckte han ju Sander och så vidare och så vidare. Fick till slut ta ut Sander så att Micke fick in honom i rummet. Och att somna i egen säng är nu igen totalt omöjligt, men jag förstår, denhär flyttsituationen måst vara lite stressande. Så vi sover nu halva natten alla i vår 1, 80 cm säng.

Inga kommentarer: