lördag, januari 28

Packa pappas packsäck

Vi ska vara randiga i flyget. Och denhär vagnen kommer med.
Projekt packning. Kappsäcken är full med barnens kläder och barnmat. Jag har sen en stor kass med kläder och blöjor.

Mitt söta famnsälskap.

Min mamma var snäll och föreslog att hon tar Arthur över natten så att jag kan packa. Att ensam packa med två barn som river ut alla är inte så värst roligt så efter lite övervägande lät jag henne söka honom.

Så jag och Sander packa. Sander gnällde och grät hela eftermiddagen, trött var han men vägra sova och sku bara vara i famnen. Kvart före 6 fick jag honom och somna och lät honom sova halv timme och resten av kvällen var han faktiskt rätt nöjd, hoppas han också är det i flyget, börjar ren ana att han inte kommer att vara det.

Men nu är det rätt packat och klart. Jag vet vad alla ska ha på sig i planet och sen har alla en massa kläder med. Jag väntar mig trevligt, varmt väder (fast jag ju vet att det inte är så varmt) så jag har packat med en massa klänningar. Imorgon på förmiddagen ska jag fokusera på skoluppgifter före Arthur kommer hem.

1 kommentar:

Liw sa...

Spännande!
Hoppas ni får en kanon resa. Ska bli kul att läsa om hur det gick att resa med barnen :-)