onsdag, januari 11

Skoldag

Jag är i skolan igen. Nu fram till mars har jag skola onsdag morgon och torsdag eftermiddag. Går nu supply chain management och IT för verksamhetsutveckling. Utöver det ska jag skriva på slutarbete. Jag gör slutligen en jämförelse av finska och spanska tomaters ekologiska fotspår.

Inatt hade vi den miljonte hemska natten i rad. Sander är bara hungrig och missnöjd fast han inte borde vara det (eller ja, han får ju ännu tänder) och han ylar så högt. Och sen ska man ligga riktigt, riktigt nära honom och kramas så att han kan sova. Men det är han värd, för han var med om nåt som hemskt igår. Och på natten så kommer ju ännu Arthur till vår säng, så jag ligger på ett ca 30 cm stort område med ett barn på var sida. Men vi alla sover och jag sover bra så länge ingen ylar, bara lite ont i kroppen då jag vaknar.

Igår var det så fint väder och jag ville bara vara ute. Vi har världens bästa skrinskobana 50 meter från vår dörr. Måste köpa skrinskor nu. Jag var och skrinna med Arthur igår och han tyckte det var så roligt. Rädd för att falla är han och jag är hela tiden där för att ta i, men han kunde ta sig själv framåt lite. Så härligt att se hans glädje.

Inga kommentarer: