måndag, juli 14

Flickigt gull, gull


Ingen kan föreställa sig hur salig min mamma var över att det kom en flicka. Hon sa att hon väntat på det i 3 år men säkert har hon väntat längre. Därför visste jag också hur prinsessigt och rosa och flickigt allt sku bli om det nu råka vara en flicka. Och hon var ju så söt i sin bilhatt idag när vi var ute, men så hörde mamma det å nu har vi det första flick flickiga. Och jag känner ren hur emot det tar att börja göra henne till en rosa prinsessa. Men sen har jag sparat kläder i 3 år nu så de ska användas så jag hoppas det sen tar ut det. Jag vill inte att hon ska vara prinsessan som alla bedårar bara för att hon är flicka. Annars också är dethär med flicka så mycket tuffare när man själv bättre kan relatera till det och vet hur grymt det kan vara.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lovar dig Michaela att gudmamman inte skall prinsessifiera (jo det är ett ord) henne. Ringer dig imorgon. Kram