måndag, juli 21

Höften

Det finns en sak som jag aktivt ignorerat gällande vår lilltös. Igår sluta jag ignorera det och slog in orden "vastasyntyneen löysä lonkka" på google. Och sen blev jag bara tom och lessen. För jag vill ju inte på nåt sätt att hon ska hamna i en skena. Och jag hoppas ju att så inte ska bli. Jag vet ju inget om saken. Vid hemchecken sa läkarn nåt om att nån höft var lös, jag lyssna minimalt. Fatta inte att det var nån sak och är bara van vid att allt alltid är okej. Men sen fick vi tid till ortoped eller liknande. Jag reagera ännu inte på det. I rådgivningstantens papper stod det nåt om saken och hon fråga om det görs nåt åt saken och jag sa att vi har tid dit. Men jag vet inte ens vad det stod och vad hon sa. Var de mycket lösa, lite lösa, farligt lösa. Aaaa! Önskar jag sku ha varit mera observant. Nå igår googla jag då, och nu fasar jag för att hon får skena i 6 veckor. Och hon sover ju bäst på sidan, och hur ska jag kunna ha henne på en arm om hon får sån och hur ska jag kunna amma och det är ju inte alls roligt! Nå, på torsdan ska vi till Jorv och kolla det. Hoppas, hoppas så på att det löser sig själv!

Inga kommentarer: