fredag, juli 11

Händer här

Snart ska jag och Micke fara hem till Lojo från stugan. Nu känns det inte alls så roligt mera och jag vill hem till dusch och wc och ett ställe utan barn. Jag vill inte prata under sammandragningen och jag går helt av på mitten i ryggen och har ren nu otroligt svårt att inte spänna hela kroppen. Alltså fy fan vad det kan göra ont. Motiverar mig med att det är sista gången och att det är det helvete som ska genomlevas för att få ut babyn. Hoppas den sku villa komma inatt så att jag inte behöver vaka hela natten med värkar för att försöka sova och sen bli överraskad är först hemskt. Och de är så långa mina sammandragningar, vill aldrig släppa känns det som och ryggvärken håller också i typ hela tiden. Bara vi kommer hem ska jag börja kolla upp hur ofta de kommer, men kanske det nu är med sådär 5-10 minuters mellanrum.

Måst nu bara vänta på mamma som ska komme hem från höåkern

Inga kommentarer: