torsdag, juli 10

La, la, la

Jag måste vara positiv. Nedstämdhet och negativitet leder ingenstans.

Jag får spendera sommardagar med mina finaste barn. Bara vara med dem och mamma på stugan och inte göra så värst mycket.

Jag har varit och simmat i både träsk och Lojo sjö.

Jordgubbar och glass är supergott och det kan jag nu äta utan att fundera på om baby får magknip.

Min lillebror är här och det är ju roligt, speciellt för barnen.

Jag kan hoppa trampolin utan att på nåt vis känna att jag är gravid. Jag kan egentligen göra nästan allt utan att känna av magen.

På lördagen är det 3 och 5 års kalas och i denhär takten kan vi alla ytterst bra fara dit.

Ecci och Arthur fäktas.

Kocken. Barnen var fundersamma över att nån annan också kan laga mat och vara kocken och dessutom riktigt kock.




Jag.



(Och egentligen vill jag ju bara svära. HUR jäkla svårt kan det vara för en unge att villa titta ut? Och hittills sku alla mina andra förlossnignar ren börjat! Varför ska en trea komma sist???? Fattar ej! Och sen så kommer det ju att vara megababy med, om Sander som nu är född om 18 timmar ren vägde 3,8, så när denhär kommer om en vecka eller två! så är den ju ren 4,5-5 kg. Neeeeej. Och så har ju mamma semester denhär veckan och då har ju barnen nån barnvakt, nästa vecka vet jag inte vad jag ska hitta på med dem. Jepp. Positiv är vad jag är!)

Inga kommentarer: