söndag, juli 6

Vääntar!

Här händer INGENTING!

Och nu en tredje gång sku jag ju vara vettigare. Det är ju ändå bara 39+2 och min egna uppskattning är ju att ungen föds typ 39+5 (på onsdag). Men ändå väntar jag ju, och väntar. Denhär sku ju kunna komma liite tidigare än de andra. Och sen sku 6.7 varit bra datum att födas eftersom Sander är 4.5 så sku det ha fortsatt. Nå 7.7 är ju också bra och nästa bra, bra blir ju sen 14.7 (vilket det säkert blir men det orkar jag inte vänta till!)

Och jag fattar ju att ungen kommer när den är klar. När den är klar. Fast jag tänkte nog att nåt sku börja hända när jag igår: hoppa trampolin med barnen, klippte gräsmattan och fick raseriutbrott på gräsklipparen som inte gick att stanna så jag klippte ännu mera och for fram som en dåre (till sist fick vi försöka hälla ut bensin för den vägra stanna!), gick raskt i uppförsbackar med Sander sovande i vagn, skura insidan av roddbåten och till slut tog en riktigt, riktigt skön bastu helt för mig själv. Så ja. Jag kan väl inte få igång det själv utan nu ska jag njuta av en fin landedag. Ha lite sommar före babyn kommer. Hoppa trampolin och leka med mina barn. Inte vänta otåligt.



Igår var det soool! Och vi kunde äta ute alla gånger. Och så fira vi Nalles födelsedag. Sander älskar sin nalle och kramar den varje gång han sover. Här var nalle i lådan. (Och mina barn låg i ganska exakt 1 minut stilla där på soffsängen)

Inga kommentarer: