tisdag, april 13

Glad mamma

Är så nöjd över vår natt! Arthur vakna första gången 20 före 2. Tog honom i famnen, gick nån minut och satt ner honom. Han sov. Inga tecken på hunger. Han vaknar halv 4 nästa gång. Är säker på att han är hungrig så klipper snabbt upp ersättningen och häller upp. Han äter 80ml och somnar om och vaknar först nästa gång 7. Helt otroligt. Han vakna bara 2 gånger på hela natten!
Nu vet jag ju att detta säkert händer nästa gång först efter några månader men jag kan alltid iaf komma ihåg denhär natten och tro att nästa kanske blir så.

Och ikväll ska jag och träffa Lee. Första gången jag är borta från Arthur på månader. Säkert helt bra för alla.

3 kommentarer:

Nina sa...

Ha så skoj ikväll!

Michaela sa...

Tack, tack, de ska jag :)

Michaela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.