torsdag, april 22

Sommarplaner

Idag var vi hela familjen på excursion till Lojo och ett ställe i närheten av vår (min mammas) sommarstuga. Tillbaka kom Micke med ett sommarjobb. Yiih. Så nu är våra sommarplaner fastställda. Vi ska bo hela sommaren, 3 månader på stugan. Micke kommer att jobba 5 km därifrån. Stugan har inget rinnande vatten, uthuset är otrevligt och där finns massa ormar. Plus att där inte finns diskmaskin, tvättmaskin (inget eknomoiskt tygblöjsanvändande :( ), ingen fungerande tv, inget internet jaa, där finns typ inget. Kommer att bli spännande!
Men när jag ser på foton från ifol så längtar jag ren:
Utsikten från nedre stugan.
Ekorrjagande hunden kommer också att få bo där hela sommarn.
Och jag och Arthur får vara hela sommaren med Micke. Om han sku ha varit i stan sku vi ha setts lite för jag och Arthur sku inte ha varit här. Det som inte är roligt är ormarna. Jag hatar dem och är livrädd för dem. Micke får mörda alla han ser.
Jag kan klä mig i ännu konstiga kreationer än här hemma.

Inga kommentarer: