torsdag, april 29

Internetlös dag

Vårt internet var inte sammarbetsvilligt igår så jag var nästan hela dagen internetslös. Kändes konstigt. Eftersom jag hade hur mycket tid som helst så laga jag hawaiinspirerade halsband för fredagens hawaiparty. Resultatet är vad man kan vänta av mitt pysslande. Inte bra. Men tiimaris 5 euros band ser typ liknande ut och dethär blev ju gratis. Och Arthur tyckte det var roligt.

Resultatet

Sen hade jag fotosession på Arthur och han sku ta kameran.

Han har nu också börjat lära sig komma ner. Men är ännu lite orolig för att han ramlar på ansiktet och får tänderna i läppen... Farligt med barn.

På dagen var vi på babycafe och på eftermiddagen gick jag på promenad för att Arthur sku sova, men nej. Till slut blev han så lessen i vagnen så fick komma hem bärande på honom, trodde det var nåt i blöjan. Men nej. Sen somna han genast hemma i famnen.

En helt vanlig dag med andra ord. Utan internet då.

Såhär fin var blomman jag fick av Micke

2 kommentarer:

www.blah.papper.fi sa...

Du är DUKTIG som ens ids pyssla!! Och gulle lilla, STORA Arthur!

Michaela sa...

Han är nog stor, ingen baby mer... Men rolig är han för det. Till och med roligare.