onsdag, april 7

Vill så ha.


Har ett väldigt stort ha-begär för denhär vagnen. Var idag i Stockman och leka med den och oj vad rolig den är. Man kan ju svänga sätet på typ 0 sekunder och så får man det i liggande läge och framhjulen låsta och snabbt ner. Och så är den ju jättefräch. Nu till problemen. Om man köper den på Stockman, enda stället jag vet var den finns på i Finland, kostar den 499 euro. Då kommer också en vagnkoppa med, en sån som vi inte behöver. I england kostar den 250 pund (ca 300euro), och där kan man köpa delarna skillt. Ett annat problem är att den är till 15 kg och Arthur väger nu 9.

Men, jag vill ha den. Så nu funderar jag om man borde fara till London och köpa en därifrån, för fast man kan få den skickad till internationella adresser så måst man ha engelskt kreditkort och adress för att kunna beställa den. Eller om man borde köpa den från Stockman och isf använda den för potentiellt nästa barn. Men sen är ju problemet att om man snart, typ inom 1 år, vill ha ett nästa barn och då har turen att få ett, så kanske man vill ha en syskonvagn. Nåja. Tror inte att fallet är det.

Men vagnen vill jag ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Michaela
Nu är jag nyfiken vad heter barnvagnen?
Hälsningar
Sofia :)

Michaela sa...

Jag tycker att märket var mamas&papas och modellen sola. Men det var ju ren några år sen så den har säkert ändrat massor ren.