lördag, augusti 28

Analytics

Jag har någnång försökt få google analytics till den denna blogg, utan att få det och funka. Men nu hade det tydligen ändå funka, för när jag just logga in fanns min sida där. Och jag gissa ju att det är rätt få som läser, men att det ändå under hela förra veckan 0 som läste har jag svårt att förstå.

Hur kan man kommentera utan att läsa liksom.

Nåja. Bli klok på det. Som tur skriver jag ju mest för att ha som dagbok i framtiden. Fast lite intressant sku det ju ändå vara att veta om nån läser.

8 kommentarer:

puva sa...

nå jag läser nog :)

Michaela sa...

jee!

Sara sa...

me too!

Annika sa...

Jag brukar nog titta in, Michaela :)

Jill sa...

Jag läser också :) Men, Analytics är lite underligt. Nog har du väl koden du fick av dem på första sidan? Annars känner den inte till dina besökare. Sätt koden t.ex. under "vem är jag". Ganska snabbt borde nog Google visa alla dina besökare.

Nonnu Neuloja sa...

Läser också.

Malin sa...

Jag läser också...

Michaela sa...

Nu blev jag jätteglad. Vad roligt! Tror att analytics har fått det lite om bakfoten, men verkar alltför krånglit för att ändra.