tisdag, december 14

Jag är svag. Suck!

Nå en sak är ju bra, och det är att jag känner mig själv rätt bra. Den saken som är dålig är att jag inte genomför vad jag beslutat mig för och det stör mig något så massor. Hänvisar förståss till detta inlägg.

När ultraljudstanten fråga om jag ville veta så hade jag två alternativ.

Säga nej, eller fråga om det är rätt säkert vad hon säger.

Valde alternativ två.

Sen hade jag igen ett val. Att be henne berätta eller be att hon inte gör det.

Då tänkte jag att Micke vill ju veta och hon vet ju ren och jag ville att ingen ska veta, så lika bra vet jag. Så valde ju alternativ 1.

Och sen har jag varit störd på mig själv. Inte för att jag vet utan för att jag inte kunde hålla mig. Suck, suck med mig.

Men Micke är glad. Nu ska vi då bara diskutera om vi ska hålla det för oss eller berätta åt hela världen.

3 kommentarer:

Pia sa...

Berätta berätta!! Man blir ju lite nyfiken när du skriver såhär ;)

Eva - Kakkakaffe sa...

Jag åååååååååå!! En pojke, en pojke??!

Michaela sa...

Hänvisar igen till att jag känner mig rätt bra, så snart kommer det väl att stå här på bloggen också fast jag nu är av åsikten att vi ska hålla det för oss själva=)