söndag, december 5

Lite tid till jul

Jag vill inte bli påmind om att det är mindre än 3 veckor till julafton.

Har en söndrig pojke och mängder med deadlines. Speciellt alla grupparbeten är jobbiga eftersom de andra gruppmedlemmarna kanske inte riktigt satsar och får saker gjort lika bra som jag. Att ha wikipedia som länk i ett arbete är inte ok.

Och nästa veckoslut ska jag ensam på 50 årsfest. Och jag ska vara borta från Arthur nästan hela veckoslutet för mamma har bestämt att mitt hår ska fixas klockan 11 på lördag.

Men sen, sen blir det lugn en vecka före jul (okej ett arbete har jag säkert ännu kvar då) och julen är vi ju i Salzburg. Ska bli så skönt.

Nu vill jag ha grekisk sallad, å det får Micke fixa.

Ajo, imorgon firar vi jul med min mamma och lillebror. Vi ska bara äta fiskbord. Mums, mums.

Inga kommentarer: