torsdag, december 2

Och själva galan då.

Enda fotot av mig från kvällen med min kamera. Orka inte fota där för alla andra gjorde ju det.

Efter en trevlig, men smått hektisk eftermiddag med mammaträff och bråttom hem, dushande, matande, instruerande av Arthurs schema, påklädnad av mig själv och glömmande av biljett hemma så kom jag äntligen till Lee och ostarna och glöggen hon bjöd på.

Eftersom det var bloggala vi sku på så förberedde vi oss genom att kolla på nominerade bloggarna och gissa vem som sku vinna. Det gick sådär.

Bloggalan var faktisk trevlig och det roligaste var ju nog att se människors vars bloggar jag läser, läser ju inte alltför många och våga inte tala med alla, men tala iaf länge med Eva (som jag tyckte sku bli årets blogg) och hon var ju hur trevlig som helst. Hälsa också på Peppe som hade en så fin gul klänning. Lyckades ju också hänvisa till detta inlägg, som inte alls innehöll den gråtscen som jag tyckte där fanns, och det som jag trodde var lite komiskt (fast gråtande aldrig är det), var sen slutligen inte alls det. Suck med mig och min mun.

Synd bara att Salem inte kom, men tur så, fick gå hem och sova brevid mamma.

Inga kommentarer: