fredag, december 2

Daten och kameran

Idag hade jag en överraskning åt Micke. Min mamma kom hit efter 4 och se efter barnen (visste han inte) och jag tog honom och en kass med. Vi for och simma. Vi har det alltid så extra bra i simhallar. Efter det hade jag reserverat bord på en rosso och så smällde vi i oss en massa mat. Jag är bäst helt enkelt.

Men idag är också han bäst. Han var på dagen till citymarket och kom hem med en julklapp åt mig. En systemkamera. Och jag är så nöjd så. Har velat ha en sån hela hösten och igår när jag igen klaga på att jag inte kan fota barnen som julklapp åt barnens farmor när den är så skit den gamla så fick jag en ny (den gamla är från 2007). Ska börja studera den nu.

Imorgon kommer mamma igen hit och vi ska baka pepparkakor och var juliga när Micke är på jobb. Kommer massa foton av det helt säker. Om inte kameran säger upp sig. Arthur har ren hunnit ta ner den från hyllan och peta med broileroljiga fingrar på den och Sander spydde på den när jag sku flytta den.

Inga kommentarer: