lördag, december 17

Tumiskväll med Sander

Min kumpanjon denhär kvällen. Tuttmannen. Han fick gå i badet och ha hela badkaret för sig själv. Annars är det en massa sparkande och tråmande när båda ska vara i det lilla. Tror nog vi får köpa ett till sen ändå. Båda älskar badet så och det är ju nog trångt.
Jag åt sallad i soffan framför x-factor och Sander var bara nöjd vid soffkanten. Sen blev den ännu urgod efterrätt. Pepparkakor med vaniljiglass.

Micke har jobb julfest idag och Arthur for till min mamma i Pojo övernatten. Han far så gärna till henne, när jag sa att efter vilan kommer hon så gick han och la sig under täcket, fast klockan var 8! Och i Pojo har han också Jigsi hunden och han får gå med henne i skogen.

Det har varit mycket den senaste tiden. Micke jobba 5 dagar, hade 1 ledig och jobba igen 6 dagar och jag har haft skola och mycket kvällar med barnen (kvällarna är tyngst) så det är skönt med lite avlastning. För med endast Sander får jag en timme mera på kvällen och kan sitta framför tv:n och äta och hela tiden ha tv:n på. Sen gå saker också lite smidigare när inte nån drar ut allting eller ska se och röra på precis allt.

Inga kommentarer: