torsdag, december 15

Nästa projekt

Jag låna alla bibliotekets böcker som har med logistik, spedition och import att göra. Kanske jag får nån ide från dem.

Idag var sista dagen jag körde till skolan år 2011. På våren 2012 kör jag sådär 20 gånger och sen blir det igen först oktober 2012. Sen har jag två dagar i veckan till februari-mars 2013. Och sen har jag alla kurser klara och ska bara göra praktik (jag gör det helt fel väg).

Jag är nu också klar med assistentuppdraget jag hade för logistikens grunder och jag har lämnat in alla arbeten för kursen spedition och fötullning. Så nu måste jag ta tag i nästa projekt. Examensarbetet. Efter 3 veckor (jag kunde tydligen inte räkna tidigare) skall jag veta vad jag skriver om, och det sku ju vara så mycket lättare om jag ens jobbat lite inom branchen. Jag måste bara hitta ett problem.

Och vad glad jag är att jag beställde resan igår och ren betala lite av den. Idag damp tv-licensen, elräkningen och fotoräkningen ner i postlådan.

Inga kommentarer: