torsdag, mars 13

Första morgonen/natten hemma

Ho, ho what a night!

Sander var feberhet när jag gick och sova. Han fick medicin och kom med mig. Han har vaknat flera gånger och klagat på magont och varit hängig. Klockan 1 ville han stiga upp och då drack han vatten. Han somna om efter bökande. Efter 2 vakna Arthur och gick på wc och ville till mig. Han ville stiga upp och han ville inte försöka sova. Sen var han hungrig och fick en banan och så kunde han gå med på att vila lite till. Och just när han nästan somna så vakna Sander och allt var tokigt. Han sku stiga upp då och ha mat. Han skrek över en banan jag öppna fel men som tur vakna Micke och gick med Arthur och Arthur sov ordentligt. Sander åt 2 banan och vi gick i Sanders säng och vila men han ville inte alls. Efter 4 tände jag lampan och låg död i sängen medan han körde med bilar på mig. Kvart över 5 vakna Micke och Arthur först kvart över 6 (vilket är kvart över 11 thai-tid).

Jag är levande död idag och konstatera att såhär är det ju sen med baby med. Ho, ho. Men att komma hem är så mycket svårare än att fara ditåt. Och Sander är nu halv 8 helt slut och kokhet.

Inga kommentarer: