fredag, mars 28

Punktbloggandet

Jag gillar punktbloggande. Fortsätter med det.

  • Jag har bestämt att vi inte ser på tv på vardagsmorgnar i detta hus mera (vi gjorde det en kort stund efter resan) och det är så mysigt att ligga i soffan med Sander på moron och leka "det kommer en mus" och bara gosa och låta honom vakna i lugn och ro. På dagismorgnar har vi aldrig sett på tv men då blir ju dagisdagar blää bara för att man inte på dem får se på tv. Så nu är det veckoslutstv som gäller. 
  • Jag har börjat få en mage märkte jag igår. Det är en uttänjd boll på min mage. Nu i 25+0. Fattar inte vart tiden gått och min inställning och allt är så annarlunda än förr. Undrar hur det slutar och om jag kommer att vara helt i chock om det sen kommer en baby i juli. 
  • Axas havreflingor är så goda så jag sku kunna äta upp ett helt paket på en gång.
  • Min agenda för idag är att putsa köksskåp och wc-golv. Väldigt omotiverande.

Inga kommentarer: