lördag, mars 15

Trög start

Återhämntingnen från semestern går dåligt. Sander är inne på tredje dagen med feber och har för tredje natten sovit som en kråka och vaknat för att skrika massor på natten fast han ligger helt intill mig. Desutom får han grymma utbrott när han ska dricka på natten för det är ju då klcokan 3 roligt att skrika om hur mycket mjölk det är i glaset... Jag har nästan öppnat terassdörren och satt ut honom. Micke har jobbat kväll och natt sen vi kom hem och jag håller väl också på att bli flunssif för huvudet håller på att spricka ibland och jag är helt slut. Arthur mår utmärkt och har varit så uttråkad de senaste dagarna, han vill till dagis eller på resa igen och tycker allt är tråkigt. Nå idag kom han iväg på jomppa och sen for han till mamma och på tisdagen är det dagis igen.

Jag blev så slut på Sanders sjuka så for till läkaren imorse och han har öroninflamation och fick genast antibiotika. Hatar det systemet i detta land, ingen ifrågasätter antibiotikan för öroninflamation. Dessutom har han ont i magen och massa luft i magen så antibiotika gör det säkert bara värre. Men jag är desperat så han får den nu ändå.

Och så var jag till banken igår och nu ska vi fundera. Vi kan få lite mera lån och vi har lite för trångt så eventuellt ska vi söka nåt lite större. Drömmer om ett litet varmt förråd, ett kodinhoitohuone med dörr utifrån och ett stort kylskåpsskåp med ett stort frysskåp på sidan. Lite mera utrymme alltså.

Inga kommentarer: