måndag, september 14

Inget 14.09

Jaa, det ser nog inte ut som om min önskan om en unge idag sku gå i uppfyllelse. Vilket ju egentligen inte är så förvånande, är nu i v. 38+1 och ungarna kommer oftast vecka 39 eller 40, och för förstföderskor går det oftast över det beräknade datumet. Eftersom jag bara inte kan vänta utan att ha något att vänta på tänker jag ställa in mig på att han kommer ut 20.09.2009 (liksom 2009, det sku bara vara ett toppen datum! har ju dessutom 9 stenar i min ring för att vi gifte oss 09, så då sku det vara toppen med ett 2009 barn). Nästa sönda med andra ord, 6 dar från nu, är då i v. 39+0. Om det på något mystiskt vis inte heller sku fungera ska jag ställa in mig på den 29:e. Och om inget då ännu hänt kommer jag att gå under. Mina dagar framöver kommer att gå endast i väntandes tecken. Vet heller inte riktigt vad jag väntar på att ska hända. Kommer säkert att bli paranoid och se tecken i allt.

Inga kommentarer: