tisdag, september 8

Omotiverad

Jaa, igår börja jag på Hanken en kurs som heter något i stil med "explaining human behaviour by economics". Väldigt intressant kurs och på alla vis en bra föreläsare. Men...

Ändå orkade jag vara där bara 1,5 h av 3 och for i slutändan och hälsa på Emma och hennes nyfödda trötta lillkille istället för att gå hela kursen. Denhär kursen är en en veckas intensiv kurs på 2 sp och största orsaken till att jag går den är att ha något att göra och för att den på riktigt verkar intressant, men nu, efter att ha varit där en gång, börjar jag vara lite skeptisk. Borde jag bara vara hemma och sova, baka och sy istället? För troligtvis orkar jag inte skriva tenten och det är ingen kurs jag behöver, vet inte ens om jag ska gå på Hanken mera... Jaa. Dilemma. Och tiden är tråkig. Halv 3 till 6. Man blir så trött.

Vakna 6 idag, utan nån orsak och är nu ren, klockan 7 trött, men kan inte sova. Ska halv 10 till rådgivningen

Inga kommentarer: